
מידע כללי על הקורס
מומחה תשתיות ותמיכה טכנית הינו אחד המקצועות המבוקשים כיום בתחום הייטק, במיוחד בתקופה בה רוב ניהול הארגון והמשתמשים מבוצע מרחוק ונדרשת רמת שליטה ותחזוקה גבוהה בארגונים.
התחום מהוה דלת כניסה לתחום ומאפשר דריסת רגל בעולם התמיכה ואשר ממנו ניתן להתקדם לתפקידים נוספים בארגון.
התומך הטכני הינו איש המחשבים בחברה אשר שולט בכל תוכנות ותכונות הארגון, הציוד ההיקפי והרשת, הוא אחראי על התחזוקה השוטפת שלהם ועל פתרון תקלות סביבה תקלות משתמש ושרתים וכמעט בלתי אפשר להתנהל בלעדיו. בימים אלו שרוב משתמשי הארגון מתחברים מרחוק וכחלק מהשינוי והתפיסה הארגונית של עבודה מרוחקת עולה הדרישה לאנשי תמיכה אשר גם יגיעו לאתרי לקוח וגם יתנו שליטה באמצעים מרוחקים כמו טלפון או חיבור מרוחק.
לתפקיד תמיכה הטכנית ניתן להכנס ללא ניסיון של שנים ועם סיכויי קבלה גבוהים ומשם ניתן להתקדם לתפקידי מפתח בתחומי ההייטק בעזרת הניסיון הנצבר בתפקיד .
At course completion
After completing this course, Delegates will be able to:
- Consider the entire range of Google Cloud Platform technologies in their plans
- Learn methods to develop, implement, and deploy solutions
- Distinguish between features of similar or related products and technologies
- Recognize a wide variety of solution domains, use cases, and applications
- Develop essential skills for managing and administering solutions
- Develop knowledge of solution patterns methods, technologies, and designs that are used to implement security, scalability, high availability, and other desired qualities
Prerequisites
Completion of Google Cloud Platform Fundamentals or equivalent experience Basic proficiency with command-line tools and Linux operating system environments Systems operations experience, including deploying and managing applications, either on-premises or in a public cloud environment.
Who Should Attend
- Cloud Solutions Architects, DevOps Engineers
- Individuals using Google Cloud Platform to create new solutions or to integrate existing systems, application environments, and infrastructure with a focus on Google Compute Engine