
ניו מדיה- מבוא לשיווק מדיה חברתית
- שעות הקורס: 19:00-21:00
- היקף שעות: 40 שעות אקדמאיות (8 מפגשים)
- מיקום: SQLABS קורס מקוון
- צפי לפתיחת הקורס: 13.12.2020
כללי
מאז עידן הניו מדיה, השתנו כללי המשחק בחיינו כמעט בכל רבדים, במקום העבודה שלנו, באפשרויות התעסוקה וביכולת לחולל שינוי בארגון, בחיינו פרטיים, בתקשורת שלנו מול העולם ובקצב התקדמות האירועים. תרבות חדשה ובלתי צפויה נוצרת כל הזמן, לפעמים חלקנו מרגישים כאילו נשארנו קצת מאחור…
הקורס תקשורת דיגיטלית וניו מדיה למתחילים מהווה שער כניסה לעולם הדיגיטלי העדכניים ביותר. הקורס נבנה במתודולוגיית סדנת הדרכה הלכה למעשה ובמסגרת הלימודים כל שיעור יחולק לשני חלקים, תיאוריה ועבודה מעשית, כך שלמעשה עד תום הקורס המודרכים יוכלו גם להכיר את כל עולמות הניו מדיה הכי חשובים 2020 וגם להתנסות בעבודה בפועל על הפלטפורמות עצמן.
בכל אחד מהשיעורים נבחר מספר נושאי ליבה בתחום רלוונטי ונתרגל שימוש בהם.
"היתרון המרכזי בקורס זה הוא יכולת ההקשבה, התרגול ותשומת הלב לפרטים הקטנים והתאמתם בדיוק לצרכים של המודרך."
נושאי הקורס
1. מבוא למדיה החברתית: סקירה רחבה של פלטפורמות, אבולוציה דיגיטלית, כלי עבודה, והתנסות ראשונית בבחירת אסטרטגיה לעבודה במהלך הקורס.
2. פייסבוק + טוויטר: הכירות בסיסית עם ממשק לניהול דפי עסק / ארגון / עצמי , כתיבה נכונה של תוכן, בחירת קהל יעד, טכניקות וכלים לקידום
3. אינסטגרם: הכירות עם הפלטפורמה, הממשק, אפשרויות שיתוף תוכן, יצירת תוכן חזק שמושך גולשים, תרגול מעשי, יציאה לשטח עבודת צילום משותפת ושיתוף תמונות
קידום ממומן גוגל: מבוא לעולם הקידום הממומן, הקמת מודעות, הכירות עם בניית מדדים לקמפיין ותרגול מעשי
5. יוטיוב: הכירות עם זירת הווידאו, בחירת קהלים, סוגי תוכן כלי עבודה למתחילים, יצירת סרטון, תרגול
6. קידום אתרים SEO : הכירות עם מנועי החיפוש והבנת עולם קידום האתרים, הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר, תרגול מעשי של מספר פונקציות לקידום אתר.
7. קידום אתרים שלב ב': הכרות עם עולם הקישורים, חשיפת כלי עבודה לתחום, ותרגול בניית מודל קידום לאתר אינטרנט
8. אסטרטגיה לעבודה – תוכנית שנתית: בניית תוכנית עבודה מסודרת, הכרות עם בניית מודל תקציב, תרגול סיום וסיכום קורס, שאלות ותשובות.
רקע מקדים
לא נדרש רקע או ידע טכני, קורס זה מיועד לחסרי ניסיון מעשי והכרות מקצועית בתחום
עקרונות הניהול
- הגדרת ניהול מצוין ומיפוי פערים.
- חמשת עקרונות הניהול.
- בנית חזון ניהולי אישי.
תכניות עבודה – מרעיון למיליון
- מודל Skyline לבנית תכנית עבודה.
- KPI's – מדדי ניהול ובקרה.
- ניהול מצבי כשל לאורך הדרך.
- כלים לניהול אפקטיבי של הזמן.
השפעה ותקשורת בינאישית
- כלי השפעה ושכנוע בממשקי עבודה שונים: מנהלים, עמיתים וכפיפים.
- ניהול פרודוקטיבי של קונפליקטים במגוון ממשקי עבודה.
טיפוח הפרט
- מיומנויות חניכה ומשוב כמרכיבים קריטיים בהצלחה הניהולית.
- כלים, טכניקות ותרגולים.
- (בסיוע צילומי וידאו וניתוחם).
מנהיגות וטיפוח הצוות
- מודלים של מנהיגות מעצבת.
- מנהיגות שיווקית ויצירת "אפקט הפרפר" בניהול.
- כלים להשארת "חותם אישי" לאורך הקריירה הניהולית.
הצגה אפקטיבית של נושא
- כללים לבנית פרזנטציה אפקטיבית.
- תרגול ומשוב לכל המשתתפים בהצגת נושא. (צילום וידאו וניתוח במליאה).
סגנונות תקשורת
- ארבעת סגנונות התקשורת העיקריים.
- זיהוי וניהול כ"א מהטיפוסים השונים.
- יצירת סינרגיה ובנית צוות מרובה סגנונות.
נטוורקינג
- בנית רשת קשרים אישיים ועסקיים.
- 7 עקרונות למינוף מערכות יחסים אישיות לאורך הקריירה הניהולית.
- סיכום תהליך הלמידה ומדידת השיפור האישי לאורך התהליך.
הרשמה