
Course Overview
קורס זה נכתב ופותח במיוחד לאנשי תמיכה ומיועד לכל מי שבתחום ומחפשים להתמקצע בו יותר, להשחיז את ידיעותיהם ולהכיר עולמות תוכן נוספים מהארגון הרחב.
בקורס נלמד וניגע בנושאים רבים ומגוונים מכל עולמות הIT בכל מפגש עולם אחר – אשר הינם חלק בלתי נפרד מעבודת הSystem Administrator ומנהלי תמיכה, ובמהלכו נעבור ונרכוש כלים שבהם נוכל להעזר במהלך עבודתנו.
קהל יעד:
אנשי תמיכה אשר מעוניינים להרחיב ולמקצע את ידיעותיהם
דרישות קדם:
- ראיון מקדים
- רצון ללמוד את התחום ולהתקדם
לאחר השתתפות ומעבר הקורס נכיר ונוכל לבצע את הפעולות הבאות:
- הכרות ועבודה עם שורת הפקודה ההיסטורית DOS
- הכרות ועבודה עם שורת הפקודה של מערכות LINUX כולל פקודות תפעול מערכת ותחזוקה
- הכרות ועבודה עם שורת הפקודה POWERSHELL כולל פקודות יום יומיות ויצירת סקריפטים
- הכרות ועבודה עם שורת הפקודה של CISCO כולל הגדרת ציוד תקשורת והגדרות מתקדמות
- יצירת סקריפטים ניהוליים
- פתרון תקלות באמצעות שורת פקודה
- תחזוקת המערכות
- יצירת משתמשים וקבוצות
- יצירה ושינוי הרשאות
- עבודה עם קבצים ותיקיות
- ניהול המערכת
קורסים נוספים
השארת פרטים