
מידע כללי על הקורס
בכדי שארגון ישיג את יעדיו העסקיים ויגדיל את נפח הפעילות, מחויבים העובדים לעמוד ברמת שירות גבוהה.
בקורס המוצע ילמדו המשתתפים כיצד ליצור יתרון תחרותי באמצעות שירות אפקטיבי, באופן אשר יביא לשיפור בפעילות העסקית, לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות הפנימיים והחיצוניים, להתגברות על קונפליקטים ומניעתם.
הקורס מקנה למשתתפים בו את המיומנויות הקריטיות למתן שירות אפקטיבי.
מחקרים מראים כי מיומנויות התקשורת, הפרזנטציה והמו"מ של עובדי הארגון הנן קריטיות להתנהלות וליכולת השירות שלהם, וכפועל יוצא מכך להצלחת הארגון ולעמידה ביעדיו העסקיים. בקורס המוצע ילמדו משתתפיו כיצד ליצור יתרון תחרותי באמצעות מיומנויות אלו ואחרות.
היכולת להקנות ללקוחות הפנים והחוץ ארגוניים חוויית שירות מספקת ומעצימה הנה בעלת השפעה מכרעת על פעילות הארגון. חברה שמצליחה לספק שירות איכותי ובונה מערכת יחסים נכונה עם לקוחותיה גורמת באופן ישיר לעלייה משמעותית בנאמנות הלקוחות, בנכונות שלהם להמשיך בפעילות העסקית מול החברה ולשמש כמליצי יושר של החברה בפני לקוחות פוטנציאליים נוספים.
על פי מחקרים רבים עולה כי עלות רכישת לקוח חדש גבוהה פי שש משימור לקוח קיים. למרות נתון מובהק זה, חברות רבות אינן משקיעות מספיק מאמצים בלקוחות הקיימים ומאבדות אותם שלא לצורך.
הקורס יספק כלים רבי עוצמה לשימור לקוח, ליצירת תקשורת הבונה עמו מערכת יחסים ונאמנות והופכת אותו לשגריר מטעם החברה במעגלים רבים נוספים. מעבר לכך היכולת לספק חוויית שירות טובה משפרת לאין ערוך את סביבת העבודה היות והיא מונעת קונפליקטים, ויכוחים מיותרים והתמודדות עם נטישה ומצבי משבר.
במהלך הקורס ייערכו סימולציות של מצבי שירות שונים בכדי לספק למשתתפים וודאות מלאה על יכולתם לספק מענה ולפתור סיטואציות אלו.