מידע כללי על הקורס
בעולם בו המציאות משתנה כל הזמן, המורכבות הארגונית הולכת וגדלה וציפיות הלקוח גוברות – הארגון נדרש לספק חווית שירות מעולה כחלק בלתי נפרד מהמוצר.
הכשרת הצוותים והמנהלים בשוטף הינה הכרחית לשימור ושיפור הידע והמיומנויות האישיות וכפועל יוצא, התאמת הניהול והתהליכים לצרכים המשתנים.
הקורס מקנה למשתתפים שפה מותאמת ומיומנויות הכרחיות למתן שירות פרואקטיבי ואפקטיבי.
במהלך הקורס לומדים העובדים כלים עוצמתיים לתקשורת ובניית מערכת יחסים עם הלקוח אשר מייצרת נאמנות ומחוברות לארגון.