
Course Overview
משברים בארגונים הם מצבים בלתי נמנעים, ולעיתים אף בלתי צפויים, העלולים להשפיע על ביצועי הארגון, תדמיתו ורווחיותו. קורס זה נועד להקנות למשתתפים כלים תיאורטיים ומעשיים לניהול משברים בצורה אפקטיבית. במהלך הקורס נלמד כיצד לזהות סיכונים מראש, להיערך לתרחישי משבר, לנהל את המשבר בצורה שקולה ומקצועית, לשמור על תפקוד הצוותים תחת לחץ ולפתח תוכניות שיקום לארגון לאחר המשבר.
קהל היעד
- ממנהלים בדרגים בכירים וזוטרים הנדרשים להוביל בעתות משבר
- אנשי משאבי אנוש ותפעול המנהלים תהליכים פני ם-ארגוניים
- יועצים ארגוניים המעוניינים להציע פתרונות מקצועיים ללקוחותיהם
- אנשי תקשורת וניהול ציבורי האחראים לתדמית הארגון
דרישות קדם
שליטה טובה בשפה עברית ואנגלית
קורסים נוספים
השארת פרטים