
מידע כללי על הקורס
האם שמת לב שקשה לדבר לאנשים כועסים? שלמרות כל הניסיונות שלך להסביר משהו מאוד רציונלי הצד השני פשוט לא מבין אותך? האם פעם אחר פעם נתקלת בקונפליקטים עם אחרים וחיפשת דרך לפתור אותם ללא הועיל? אם אתה חי על כדור הארץ, סביר להניח שנתקלת בכמה מהסיטואציות הללו. הבשורה הטובה היא שניתן לשפר במידה ניכרת את מיומנויות התקשורת שלנו ולטפל בצורה הרבה יותר אפקטיבית בקונפליקטים, או אפילו להימנע מהם, ע"י ניתוח נכון של הסיטואציה ושימוש בטקטיקת תקשורת בינאישית נכונה.
בין מטרות הקורס
- מתן כלים עוצמתיים בתקשורת בינאישית, ליצירת סביבת עבודה פוריה, אפקטיבית ושבעת רצון .
- ניהול אפקטיבי של מצבי קונפליקט ופתרון בעיות בגישת WIN – WIN.
- שיפור יכולות המשתתף להשפיע על אחרים לרתום אותם ולקדם רעיונות גם בקרב בעלי עמדות מנוגדות
- פיתוח יכולות משא ומתן להגברת יכולת הגרימה בסביבה העסקית והאישית
על המרצה
עוזי מירון – יועץ, מרצה ומאמן בכיר בתחומי הניהול, המו"מ, השיווק והמכירות.
מומחה למיומנויות השפעה ותקשורת.
תפקידים קודמים: מנכ"ל Ness College ; מנהל תחום סדנאות בג'ון ברייס הדרכה ; מנכ"ל IBM-Academy – קידום מחשבים, מנהל מכירות ב- Apple Center, מנהל פיתוח עסקי בפרסום דחף, מנהל מכירות בטלקאר טכנולוגיות, עורך ראשי של מגזין המנהלים – ניהול.
נושאי הקורס
- מתן כלים עוצמתיים בתקשורת בינאישית, ליצירת סביבת עבודה פורייה, אפקטיבית ושבעת רצון.
- ניהול אפקטיבי של מצבי קונפליקט ופתרון בעיות בגישת WIN-WIN.
- שיפור יכולות המשתתף להשפיע על אחרים לרתום אותם ולקדם רעיונות גם בקרב בעלי עמדות מנוגדות.
- פיתוח יכולות משא ומתן להגברת יכולת הגרימה בסביבה העסקית והאישית.