
מידע כללי על הקורס
המנהיגות אמיתית מצויה בסופו של יום בדברים הקטנים, ביכולת של המנהל להפוך לדמות שהולכים אחריה באש ומים.
לחלק קטן מהאנשים יש איזו כריזמה מסתורית שבגללה נראה כי "זה פשוט קורה", אך עבור הרוב הגדול מדובר בעבודה קשה המורכבת מהיכולת לזהות את הדרך הנכונה לתקשר עם אנשים, להגיע אליהם, לייצר אימפקט רגשי ורציונלי. לזעזע את התפיסות המקובלות ויחד עם זאת לייצר צורך אמיתי בשינוי ונכונות לקבל את ה אחריות והקשיים הכרוכים עמו.
זה לא משהו שעושים יום אחד בבוקר כעשייה חד פעמית, אלא תהליך מתמשך המורכב מפיתוח היכולת להבנת נפש האדם, יכולת לזהות את סוגי הטיפוסים השונים, והתנהלות מול כל אחד מהם בצורה שתייצר את האפקטיביות המקסימלית.
בנוסף, מנהלים מוצאים את עצמם לא פעם תחת הלחצים של מנהלים בכירים מהם. בסיטואציות אלו, רבים מהם שוכחים משום מה את יכולותיהם המעולות מול עובדיהם ומתנהלים מול הבכירים מהם באופן המונע מהם להשיג את מטרותיהם.
כאן נכנסת לתמונה היכולת הקריטית "לנהל את המנהל.
בין מטרות הקורס
- הקניית מיומנויות ניהול, מנהיגות ותקשורת.
- טיפוח מיומנויות תקשורת בינאישית לשיפור יכולת ההשפעה והניהול
- הקניית כלים להנעת אנשי הצוות ושמירה על מורל ואווירת צוות מהנה ומגבשת
- הקניית כלים להתמודדות עם מצבי ניהול מגוונים מול סוגים שונים של אנשי צוות
- מתן כלים להפחתת קונפליקטים ארגוניים ומניעתם
- שיפור מערכות היחסים עם הלקוחות הפנימיים והחיצוניים
- שיפור היעילות השוטפת וניהול זמן נכון
- כלים לפיתוח ושימור העובדים הטובים
- שיפור יכולות הפרזנטציה והצגה אפקטיבית של יעדי ותוצאות המנהלים
נושאי הקורס
- יחידה מספר 1 – תקשורת בינאישית ונטוורקינג ככלי ניהולי
- יחידה מספר 2 – ניהול ומנהיגות
- יחידה מספר 3 – ניהול צוות ושיפור ביצועים
- יחידה מספר 4 – טכניקות מתקדמות לתקשורת בין אישית
- יחידה מספר 5 – ניהול זמן אפקטיבי
- יחידה מספר 6 – טקטיקות מתקדמות לניהול קונפליקטים ומשא ומתן